Tayyare Kültür Merkezi’nde Yeşilçam Rüzgârı… Büyükşehir’den Muhteşem ‘Yaza Merhaba’ Konseri
Bursa Büyükşehir Belediyesi, kentin sosyal ve kültürel dokusunu zenginleştiren etkinliklerine hız kesmeden devam ederken, yaz mevsiminin gelişini muhteşem bir Türk Sanat Müziği (TSM) ziyafetiyle kutladı. Büyükşehir Belediyesi ve Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğiyle organize edilen ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’, kentin tarihi sanat mabedi Tayyare Kültür Merkezi’nde (TKM) gerçekleştirildi. Salonu hıncahınç dolduran Bursalı sanatseverler, müziğin büyüleyici ritmiyle unutulmaz bir akşam yaşadı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde düzenlenen ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’, Bursalıların yoğun katılımıyla Tayyare Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi. İki bölümden oluşan konserde, Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ile solo sanatçılar, birbirinden seçkin Türk Sanat Müziği eserlerini başarıyla seslendirdi. Zaman zaman dinleyicilerin de eşlik ettiği eserler, salonda duygu dolu anlar yaşatırken, sanatçılar konser sonunda uzun süre alkış aldı.
Programın sonunda AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim ederek konserin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür etti.