...
Dolar 46,4973
Euro 52,7952
Altın 6.060,89
BİST 14.344,01
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 29°C
Parçalı Bulutlu
Bursa
29°C
Parçalı Bulutlu
Çar 30°C
Per 31°C
Cum 32°C
Cts 31°C

Başkan Aydın Muhtarlarla Ortak Akıl Buluşması’nda Bir Araya Geldi

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla düzenlenen “Ortak Akıl Birlikte Yönetim” buluşmasında bir araya gelerek mahallelerin sorun ve taleplerini dinledi.
Başkan Aydın, Osmangazi’de yaşayan yaklaşık 1 milyon vatandaşın sorunlarını muhtarlarla iş birliği içerisinde çözmek için çalıştıklarını belirtti.

Başkan Aydın Muhtarlarla Ortak Akıl Buluşması’nda Bir Araya Geldi
24 Haziran 2026 15:46
A+
A-

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi ilçesinde görev yapan mahalle
muhtarlarıyla kahvaltı programında bir araya geldi. “Ortak Akıl Birlikte Yönetim” anlayışıyla
düzenlenen Muhtarlar Buluşması, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Birlik ve beraberlik
mesajlarının öne çıktığı buluşmada Başkan Erkan Aydın, muhtarlarla yakından ilgilenerek,
mahallelerde yaşanan sorunları ve talepleri dinledi. Program boyunca muhtarlarla birebir sohbet eden Başkan Aydın, yerel yönetim anlayışında diyalog ve iş birliğinin önemine dikkat çekti.

Başkan Aydın Muhtarlarla Ortak Akıl Buluşması’nda Bir Araya Geldi


“Diyalog Bu İşin En Temeli” Konuşmasına katılımcıları selamlayarak başlayan Başkan Aydın, muhtarlarla düzenli olarak bir araya gelmeye özen gösterdiklerini belirtti. Son olarak Ramazan ayında iftar programında buluştuklarını hatırlatan Başkan Aydın, “Diyalog bu işin en temeli. Siyasette de, insan ilişkisinde de, hizmet üretmede de, ailede de, ticarette de bu iş diyalogla başlıyor, diyalogla bitiyor. Ülkenin içinde olduğu durumları anlatmaya gerek yok, herkes yakından izliyor, dolayısıyla bu şartlar içerisinde maksimum hizmet ve bu hizmeti vatandaşla buluşturmak hepimizin ortak gayesi” diye konuştu.

“Sorunları Hep Birlikte Çözmek İçin Mesai Harcayacağız”
Osmangazi ilçesinde 1 milyona yakın vatandaşın bulunduğunu ve hizmetlerin durmaksızın
süreceğini belirten Başkan Erkan Aydın, konuşmasına şöyle devam etti: “Osmangazi’de yaşayan 1 milyona yakın yurttaşın sorunları da, dertleri de, talepleri de bitmeyecek. Nasıl bugüne kadar bitmediyse, ne kadar çok hizmet yaparsanız, o kadar çok yere
ulaşırsınız, o kadar çok talep geliyor. İşin doğası bu. Bundan da şikayetçi değiliz, biz zaten
bunun için göreve geldik. Derdimiz de zaten bunu yapmak. Her gün onlarca taleple
karşılaştığımız için belli bir takvime yaymak zorundayız. Bunun hemen düğmeye basarak
olamayacağını en iyi sizler biliyorsunuz.

Sizin de belediye harici taleplerde yapabilecekleriniz, imkanlarınız belli, yapamayacaklarınız belli. Buna rağmen maksimum derece imkanları kullanarak hizmetleri yaparken sizlerle bir araya gelelim anlatalım. 40’a yakın mahallemizde mahalle buluşması yaptık. Biz bir gün önceden önce arıyoruz muhtarı, bir saat gelelim dinleyelim, oradaki vatandaş bize anlatsın, yerinde görelim, eksik ne bilelim, ona göre de aksiyon alalım diye. Bu süreci belediye binasında oturarak değil, devamlı vatandaşın içerisinde mahallede, çarşıda, pazarda yönetme gayretindeyiz. Dolayısıyla hep birlikte içerisinde bulunduğumuz süreci yöneteceğiz, sizler bize el edeceksiniz, biz elimizdeki imkanları seferber edeceğiz. 1milyona yakın Osmangazi’deki yurttaşın sorunlarını hep birlikte çözmek için mesai harcayacağız.”

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.