...
Dolar 46,5153
Euro 52,8450
Altın 5.957,42
BİST 14.339,67
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 32°C
Parçalı Bulutlu
Bursa
32°C
Parçalı Bulutlu
Cum 32°C
Cts 31°C
Paz 31°C
Pts 34°C

Başkan Bekir Aydın’dan Öğrencilere Karne Tebriği

Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanması ve öğrencilerin uzun bir maratonun ardından yaz tatiline girmesi dolayısıyla anlamlı bir mesaj yayımladı. Öğrencilerin karne heyecanına ve coşkusuna ortak olan Başkan Aydın, sergilenen çabalardan ötürü tüm öğrencileri tebrik ederken, bu süreçte lokomotif rolü üstlenen öğretmenlere ve fedakar velilere de teşekkürlerini iletti.

Başkan Bekir Aydın’dan Öğrencilere Karne Tebriği
25 Haziran 2026 15:59
A+
A-

Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi nedeniyle bir açıklama yaparak karne alan öğrencilerin sevincini paylaştı. Eğitim yılının ardından yaz tatiline giren çocuklara seslenen Başkan Aydın, her öğrencinin gösterdiği çabanın değerli olduğunu vurguladı.

Başkan Bekir Aydın açıklamasında, çocukların geleceğin en güçlü emaneti olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Bir eğitim öğretim dönemini daha geride bırakmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Karnelerini alarak yaz tatiline başlayan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyorum. Bizim için karne yalnızca notlardan ibaret değildir. Her çocuğumuzun yıl boyunca gösterdiği gayret, sabır, öğrenme isteği ve gelişme çabası çok kıymetlidir. Başarı elbette önemlidir; ancak emek vermek, denemek, öğrenmek ve daha iyisi için çalışmak da en az başarı kadar değerlidir.”

Öğrencilerin eğitim yolculuğunda en büyük destekçilerinin öğretmenler ve aileler olduğunu ifade eden Başkan Aydın, eğitim camiasına da teşekkür etti. Aydın, “Evlatlarımızın bilgiyle, değerlerle ve özgüvenle yetişmesi için büyük bir özveriyle çalışan tüm öğretmenlerimize şükranlarımı sunuyorum. Çocuklarının yanında duran, onların heyecanını, yorgunluğunu ve başarısını paylaşan kıymetli velilerimize de gönülden teşekkür ediyorum” dedi.

Yaz tatilinin öğrenciler için hem dinlenme hem de kendilerini geliştirme fırsatı olduğunu belirten Başkan Bekir Aydın, çocuklara tatili verimli geçirmeleri tavsiyesinde bulundu. Başkan Aydın, “Sevgili çocuklar, tatil sizler için güzel bir nefes alma dönemidir. Bol bol dinlenin, ailenizle vakit geçirin, kitap okuyun, yeni şeyler öğrenin ve ilgi duyduğunuz alanlarda kendinizi geliştirin. Ayrıca Orhangazi Belediyesi olarak yaz döneminde birçok spor dalında yaz okulları açıyoruz. Sporla, sanatla ve sosyal etkinliklerle dolu güzel bir yaz geçirmenizi arzu ediyoruz. Başvurularınızı yapmayı ve bu imkânlardan yararlanmayı unutmayın” ifadelerini kullandı.

Orhangazi Belediyesi olarak çocukların sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif gelişimlerini önemsediklerini dile getiren Başkan Aydın, belediyenin bu alandaki çalışmalarının devam edeceğini söyledi. Aydın, “Çocuklarımızın sağlıklı, mutlu ve donanımlı bireyler olarak yetişmesi için üzerimize düşen sorumluluğu biliyoruz. Eğitimden spora, kültürden sanata kadar her alanda onların yanında olmayı sürdüreceğiz” dedi.

Başkan Bekir Aydın açıklamasının sonunda tüm öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili dileyerek, “Yeni eğitim öğretim yılına dinlenmiş, güçlenmiş ve umutla başlamanızı temenni ediyorum. Geleceğimizin teminatı olan tüm evlatlarımızla gurur duyuyoruz” ifadelerine yer verdi.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.